2011. augusztus 22., hétfő

A HCW nagy dumása megszólal-Interjú Mr.Tolnaival

A HCW első számú megmondóembere Mr.Tolnai elfogadta felkérésünket,és válaszolt néhány kérdésünkre:


Hogyan lettél Michael Nuts menedzsere?

"Michael Nuts-szal lassan 7 éve ismerjük egymást, még a Yahoo-s H-Wrestling levelezőlistáról. Már ott benne volt a tettvágy, hogy ne csak beszéljünk a pankráról, hanem próbáljuk meg szervezett formában is művelni (ekkor Ben Dover és Icarus már javában tette mindezt, a maguk útját járva). Csatlakoztam hozzá és Hombre De Racon-hoz, ők ketten a UPW oktatóanyagát felhasználva módszeresen tanították egymást a wrestling alapjaira, ide később csatlakozott még Renegade és jópár H-Wrestlinges arc. Én már akkor is inkább a beszélőkémet köszörültem a mozgás helyett, a gyakorlásokon összeállított meccsek alá impromptu kommentárt adva, és nagyon élveztem. Gyorstekerés 2010 novemberéig, ahol Michael Nuts a HCW ringben is megjelent és nekem mint nézőnek azt az élményt nyújtotta a teljesítménye, amit CM Punk-tól megszoktam az ROH korábbi felvételeit nézve. Ehhez társult az, hogy a közönség imádta útálni ezt a figurát, aki a tetteivel, ringpszichológiájával "szólt vissza" nekik. Nem sokra rá jött a felkérés, hogy legyek a menedzsere, amit én szíves-örömest vállaltam. 2011 februárjában segítettem a székesfehérvári Boxing One-on előadott 15 perces pankrációbetét létrejöttében és a felkonfot is magam csináltam, ez adott egy önbizalom-löketet, hogy ne csak egy üres, hiteltelen dumagépnek érezzem a karakterem, amikor megszólalok. Aki ismerte Bobby Heenan munkáját (érdemes a WWE által kiadott dokumentumfilmet megnézni róla), tudja, hogy egy bosszantó agyas kis mitugrász volt, de olyan szinten tudott a közönséggel kommunikálni, hogy akármilyen kemény rosszarcot is menedzselt, a néző képtelen volt útálni őt magát. Úgy érzem, a TOLNAI gimmick-el is hasonló irányt sikerült venni, amit az értő közönségnek is köszönhetek, amiért veszi a lapot."
 
Volt benned lámpaláz, mikor első alkalommal ragadtál mikrofont?

"Igen. Szóról szóra leírtam mit és hogyan fogok mondani, elgyakoroltam kb. 200-szor, de még így is sikerült hibát véteni. A következő gálára ez jelentősen csökkent, hála a pozitív visszajelzéseknek, és ha el is rontok valamit, sikerül úgy "kanyarintani", hogy nekem is tetszen a végeredmény."


Az "Utolsó Emberig" gálán kipróbálhattad magad a ringben,mint pankrátor.Milyen érzés volt?Mit érzel mikor a rajongók a nevedet skandálják?
Mr.Tolnai kiesése után
"Huh. Nagyon szerettem volna többet is tenni, de én nem vagyok túl bátor, erős meg aztán végképp nem. Örülök, hogy ennyi is összejött, épp jókor sikerült bekerülni, amikor Poison és Nuts lefoglalták J-Hawkot és PG-t. Az a szerencsém, hogy még épp időben vettem észre, hogy J-Hawk ravaszul ki akar suvasztani a ringből, és volt annyi lélekjelenlétem, hogy magam másszak ki, kapaszkodva a kötelekbe. Az a fejes a végén megszédített, annyira, hogy csak akkor csapott meg igazán, mikor már a földön álltam. Kellett hozzá egy perc, mire magamhoz tértem, de nem bánom, kell a tapasztalat.
Milyen érzés? Lélekemelő. Én vagyok az, aki a legkevesebb sérülést szenvedte el a HCW ügyéért, mégis már-már olyan közönségreakciót kapok, mint Renegade vagy Icarus. Nem érdemeltem ki, mégis részesülök benne a rajongóktól, amiért nagyon hálás vagyok nekik. Úgy tűnik, a magamfajta nagyszájú hangemberre is van igény a magyar pankrációban."
A "direktor team"

Szerinted mi lehet az oka annak,hogy a direktorok csapatából egyedül téged kedvelnek a rajongók?

"Egész életemben a furcsállottak, a meg nem értettek, el nem ismertek pártját igyekeztem fogni, akiknek a háttere sosem olyan érdekes a nagyérdemű számára, mint az igazán sikeres embereké. Ezért adtam a hangom Michael Nuts mellé, és ezért is támogatom a Direktorok ügyét. Az eszközeim viszont sokkal populistábbak, mert én a pankrációban mindig is a kellő átéléssel és jó időzítéssel előadott promókért voltam oda. Ennek a nagy mesterei Mr. Kennedy/Anderson (akitől a dupla Tolnait is nyúltam), Edge, The Rock és még sorolhatnám. Ezt a vonalat szerettem volna behozni a HCW-be a magam szűkös eszköztárával, és úgy tűnik, sikerrel jártam. Persze ha jó pankrátor is lennék mellette, az lenne az igazi. Talán egyszer valamikor."

Mi/mik a legrosszabb és legjobb tulajdonságaid?

"Mindkét szélsőségem alapvető hibája, hogy torz, beszűkült személyiséget eredményeznek.
Legrosszabb: folyamatos önbecsmérlés, ami gátlásossá tesz, mert mindenkit sikeresebbnek látok magamnál.
Legjobb: folyamatos önkritika, ami segít tanulni a hibáimból és alázatosnak lenni a nálam eredményesebbek irányába."

Milyen célokat szeretnél megvalósítani a HCW berkein belül?

"Rengeteg ilyen álmom van, melyek hamarosan megvalósulhatnak. Például:
-a WWE felfigyeljen a visszhangra, amit a HCW kivált és végre hazánkba is eljöjjön vendégszerepelni
-a HCW-nek külön tévéműsora legyen, kommentárral, stúdió- ill. látványelemekkel
-a HCW pankrátorai külföldön is híresek legyenek"

Végezetül, mit üzensz azoknak akik szeptember 10.-én kilátogatnak "A Dicsőség Napja" gálára?

"Sok szeretettel várunk Titeket ismét, egyetek-igyatok és érezzétek jól magatokat. Igazi szupergála lesz, amilyenre eddig nem volt példa. TÜZET! VASAT!"

3 megjegyzés: