2011. augusztus 25., csütörtök

A WWE szupersztárok kedvenc pankrátorai

-A mai szupersztárok nem voltak mindig a reflektorfényben,így értelemszerűen nekik is vannak kedvenceik,akikre felnéznek és ösztönzik őket pályájuk során.Ebben a cikkben hat jelenlegi WWE szupersztár mondja el,hogy ki is az ő favorit pankrátora.

-Alberto del Rio
"Tudod én mindig csodáltam édesapámat.Amikor felnőttem és profi pankrátor lettem,figyeltem őt és megpróbáltam olyan lenni.Úgyhogy ő a bálványom volt-sőt még most is a bálványom-mindig is az marad,de ha innen kéne említeni egy fickót azt mondanám,hogy Undertaker.Nagyon tisztelem őt,mint előadót,és mint embert egyaránt.Tehát ezek azok a fickók:édesapám,és Undertaker"

-Alex Riley
"The Rock.Senki sem jobb Rock-nál.Tudom az emberek mindig azt mondják,hogy Rock-ot mindenki szereti,de mindenki más miatt kedveli őt.Én futballjátékos voltam a bostoni egyetemen,Rock pedig Miami-ban,úgyhogy még egy picit hasonlítunk is.Ő egy nagyon dinamikus ember.Amikor azt mondja,hogy "felvillanyozódott",akkor valóban olyan is.A ringben,és az úton amit végig járt sohasem tűnt fáradtnak.Minden amit tett szórakoztató volt"

-Kelly Kelly
"Amikor felnövőben voltam,azt gondoltam "Stone Cold" Steve Austin a legnagyobb.Csak róla szólt minden...Épp bámultam a TV-t, mikor ő volt műsoron,és tátva maradt a szám félelmemben,és ez még így van a mai napig.Amikor befutottam,és megismertem,nagyon megkedveltem.Sokat beszélgettünk a pankrációról,igazán klassz mikor használja az eszét."

-Natalya
"A szupersztár, akit én bármelyik másik pankrátornál jobban tisztelek,az a nagybácsim Bret "The Hitman" Hart.Emberként, és pankrátorként is ő a példa számomra.Van egy nagyon fontos dolog amit megtanított nekem,mindig kiállni amellett,amiben hiszek.Bret mindig is nagyon kiegyensúlyozott volt-ebben még Shawn Michaels is egyetértene-és nagyon szenvedélyes,amikor küzdött.Mindig azt tanította,hogy ragaszkodjak a fegyvereimhez,és az elképzeléseimhez,és olyan jó Nattie legyek,amilyen csak tudok lenni"

-Wade Barrett
"Határozottan British Bulldog Davey Boy Smith.Ő volt az én hősöm gyerekkoromban,valószínűleg ő volt a fő okok egyike,amiért én WWE szupersztár lettem.A tényt,hogy Angliából származott imádtam,akkoriban én nagyon hazafias srác voltam.British Bulldog volt azokban az időkben a legnagyobb,és a legerősebb.Mindig lenyűgözött az,hogy milyen klasszul viselkedett,és,hogy milyen jó a felszerelése.Ő az én emberem."

-Zack Ryder
"Zack Ryder.Forradalmasítom a WWE-t.Nos,jelen pillanatban nem vagyok valami  rendkívüli,de afelé haladok,hogy az legyek.Új pólókat csináltam,új fejpántokat csináltam,mindent a Youtube show-ért,amit indítottam.Én vagyok az Internet Bajnok-te komoly vagy Bro?Én vagyok az Internet bajnok!Én vagyok az ember,és azt gondolom,hogy ha néhány év múlva megkérdezel,lesz még mit mutatnom neked."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése